Опис:
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Бег належить до рівня модульного обладнання, у такому разі є якась використовувана у властивостей енергосилової частки різного обладнання, такий двигун функціонує в складі генераторного обладнання, станційного обладнання, у складі технічного та автотранспортних грошей. Безпосередньо мотор бензинний чотиритактовий циліндровий розрізняється чималою продуктивністю й міцністю в роботі, просто незамінний для домашніх і висококласних робіт. Мотор бензиновий ДВЗ-210Бег примітний власною невибагливістю в проєкті експлуатації, а крім того, нескладністю в роботі та сервісі, для діяльності з ним із Вам ніяк не потрібно мати достатній досвід або комплект здібностей. Мотор економний у власній роботі та має легкодоступну ціну, у такий спосіб те, що такий двигун дуже стрімко собі виправдовує. Малі масштаби мотора та його незначна маса дуже полегшать його використання, який набагато мобільніший за власні аналоги, те, що дасть змогу застосовувати його зокрема й у складі автотранспортних грошей, у характерні риси своєчасний з для човнового привода.
Двигун загального призначення Кентавр ДВЗ-210Бег для такого мотора основним аспектом вважається його багатофункціональність, двигун придатний для діяльності в властивостей примусового спецобладнання в мотопомп, вібропліт, трамбувальних автомобілів, компресорів і бетонозмішувачів. Отже, як цей мотор ніяк не має свого паливного бака, його практично застосовувати в складі мініелектростанцій, у такий спосіб так само, як для даних повніше ніяк не знадобиться його змінювати конструкційно. Форма сумісна з генераторами Кентавр КБГ-202, КБГ-258, КБГ-283, КБГ-202а, КБГ-258а, а крім того, з КБГ-258аг, КБГ-283 г у разі, якщо визначити в мотор паливний мікрокарбютор. Двигун незначний і практичний, має елементарну систему, те, що створює його дуже комфортним у проєкті сервісу та невимогливим у проєкті обслуговування. Безпосередньо двигун Кентавр ДВЗ-210Бег практично вводиться в властивості примусової ділянки через результат комфортного конічного потоку з внутрішньою різзю М8-6Н. Запускається двигун прирученим стартером, такий метод найлегший і найвкрай продуктивніший. Рукодельний стартер ніяк не потребує спеціальних здібностей для пуску мотора та дасть змогу стрімко розпочати його працю за різних обставин. Повітряне примусове охолодження дасть змогу мотору зберігати звичайну теплову рівновагу за межами зв'язку з перевантаження й обставин діяльність.
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Україна |
Об'єм двигуна | 212 куб. см |
Стан | Новий |
Гарантійний термін | 12 міс |
Потужність | 7.5 к. с. |
Користувальницькі характеристики | |
Тип техніки | Двигун бензиновий |
- Ціна: 4 600 ₴
- Спосіб упаковки: Картонне паковання